Keď chcete posunúť vašu spoločnosť na vyššiu úroveň, každá minúta je pre vás cenná. Spolu s rastom firmy rastie aj počet povinností a problémov, ktoré musíte každodenne vyriešiť. Väčšina menších podnikov stráca čas tým, že neautomatizuje svoje procesy.
Mnohí majitelia malých podnikov majú pocit, že automatizácia je len pre veľké korporácie, no to nemôže byť ďalej od pravdy.
Ktoré procesy môžete automatizovať?
Online rezervačný systém
Ak vlastníte telocvičňu, posilňovňu, plaváreň, joga štúdio alebo iný podobný podnik, určite bude pre vás výhodný jednoduchý rezervačný systém. Jednou z jeho hlavných výhod je, že vaša firma môže prijímať rezervácie celý deň, celú noc a kedykoľvek to zákazníkovi najviac vyhovuje. Už žiadne telefonáty, e-maily a sms správy, ktoré vás len zbytočne zdržujú.
Automatizovaný online rezervačný systém umožňuje zákazníkovi urobiť všetku prácu za vás – zobrazí sa mu ponuka voľných miest, vyberie si dátum a čas a potom zadá všetky dôležité informácie.
Zákaznícka podpora
Každému podniku musí záležať na zákazníkoch. Ak vediete menšiu firmu, platí to pre vás dvojnásobne. Zákazníci budú od vás očakávať rýchle odpovede. Nie je to však jednoduché, ak máte menší počet zamestnancov. Automatizujte zákaznícku podporu a nechajte, aby odpovede na časté otázky sprostredkoval chatbot.
Chatboti sú v tejto oblasti čoraz populárnejší. Hoci majú niekedy zlú povesť pre svoje nie celkom ľudské interakcie, môžu malým podnikom pomôcť poskytovať skvelé služby bez zdržania.
Správa systému POHODA
Ekonomický systém je informačný systém zostavený z jednoduchého alebo podvojného účtovníctva, faktúr, objednávok, skladovej evidencie či miezd. Správa systému POHODA je riešený tak, aby vám išla práca rýchlo a jednoducho. Ponuku, objednávku i faktúru môžete vystaviť za pár kliknutí. Dokladové agendy, funkcie a povely programu sú logicky previazané, navyše veľa vecí sa vykoná automaticky.
E-mailový marketing
E-mail vám poskytuje priamy kontakt so zákazníkom a pomáha vám budovať povedomie o značke. No na pravidelné posielanie profesionálnych, osobných e-mailov zrejme nemá čas nikto. Softvér na automatizáciu e-mailového marketingu vám to uľahčí. Pozrime sa na zopár príkladov:
Uvítacie e-maily. V okamihu, keď sa kontakt pripojí k vášmu e-mailovému zoznamu, ho najviac zaujíma, čo ponúkate. Využite to zaslaním automatického uvítacieho e-mailu. Poďakujte im za registráciu a povzbuďte ich k vykonaniu objednávky.
E-maily o opustenom košíku. Keď zákazník opustí svoj košík, môžete nastaviť automaticky e-mail, ktorý mu pripomenie, aby sa vrátil a nakúpil tovar.
Narodeninové e-maily. Zvážte posielanie narodeninových e-mailov s prianím a zľavovým kupónom.
V prípade, že potrebujete služby spojené s GDPR, OPP alebo BOZP, kontaktujte profesionálnu spoločnosť mg-service.sk.
Foto: elements.envato.com